معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: مطرح کردن لیست قراردادهای باشگاه پرسپولیس در این برهه از زمان خوش‌سلی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
نگران آینده ورزش هستم
خادم: مطرح کردن لیست قراردادها خوش‌سلیقگی نبود/عدم پرداخت 2 میلیارد، کمک به پرسپولیس بود

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: مطرح کردن لیست قراردادهای باشگاه پرسپولیس در این برهه از زمان خوش‌سلیقگی نبود.

خبرگزاری فارس: خادم: مطرح کردن لیست قراردادها خوش‌سلیقگی نبود/عدم پرداخت 2 میلیارد، کمک به پرسپولیس بود
  •  
  •  

به گزارش امیررضا خادم به صورت تلفنی پشت خط برنامه تلویزیونی نود آمد و در خصوص شرایطی که برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده و بحث 2 میلیارد وزارت ورزش که به قول مسئولان این باشگاه با شروطی به پرسپولیسی‌ها تعلق داده شده اظهار داشت: متأسفم که در روزهای پایانی لیگ شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. ما با وجود اینکه تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم فوتبال را به طور جدی دنبال کنیم و در آینده شاهد پیشرفت این رشته باشیم اما مسائلی به وجود می‌آید.

نماینده وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از دو ماه گذشته که این مسئولیت را بر عهده گرفتم همواره در تلاش بودم که شرایطی فراهم کنیم تا از فوتبال لذت ببریم و این رشته مردم‌پسند باشد. هرچند این اتفاقات باید زودتر رخ می داد اما به هر دلیل این امر صورت نگرفت ما برای فصل آینده چارچوبی را مشخص خواهیم کرد تا در آن چارچوب فعالیت صورت بگیرد. به هر حال تغییرات با سر و صداهایی همراه خواهد بود که در ابتدای آن شاهد این موضوع بودیم و این مسئله ادامه هم خواهد داشت اما تا وقتی که من این مسئولیت را بر عهده دارم این اقدامات را ادامه خواهیم داد. زمانی که در هفته ماقبل پایانی حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را دیدم گفتم که این یک زنگ خطر است. این مسئله هم به آن دلیل است که همین سر و صداها به وجود می‌آید من به خاطر سابقه ورزشی که دارم نگران آینده هستم.

وی در مورد اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس از جمله علی دایی و علی پروین اعلام کردند که وزارت ورزش شروطی را برای پرداخت پول قرار داده است، گفت: به من همواره تأکید دارند که حرمت‌ها حفظ شود حتی اگر کسی مطلبی را از روی عصبانیت عنوان می‌کند اما دلیل نمی‌شود که بخواهیم جواب او را بدهیم. ما روز گذشته با گودرزی جلسه داشتیم و در حالی که مسئولان پرسپولیس صحبت‌هایی را علیه وزیر ورزش مطرح کرده بودند اما او اعلام کرد که حرمت‌ها را حفظ شود. شرایط و فضا اکنون به گونه‌ای نیست که بخواهم مسائل مبتلا به تیم‌ها را عنوان کنم. من به صراحت اعلام می‌کنم با هر کس و یا هر تیمی که در این ارتباط مدعی است می‌توانم رو در رو صحبت کنم از تمام رسانه‌های گروهی هم عذرخواهی می‌کنم به این علت که نمی‌توانم یک موضوع را بشنوم و به آن پاسخ بدهم و بار دیگر کسی دیگر در مورد مسئله‌ای صحبت کند.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 179
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 13140640
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7